♥♥Puisi Indah yang sesuai dijadikan untuk kad undangan Perkahwinan

Aku menggapaimu,
dalam setiap mimpi tak terbatas
Aku menggenggammu,
dalam setiap rengkuhan tanganku
 
Aku mendekapmu,
dalam setiap butir kehangatan nafasku
 
Aku menghirup setiap tetes embun cintamu,
hingga kelabu mewarnai awan di penghujung hari.

Aku menghela setiap nafas rinduku,
agar aku berjalan selalu menuju cakrawala senja
Aku ada disetiap kerdipan matamu,
memberi kesejukan dalam setiap cahaya hatimu
 
Aku ada disetiap aliran darahmu,
melarutkan hampa kembali pada dekapan jiwa
 

Aku mencintaimu,
seperti angin yang membawa terbang dedaunan rindu

Aku mencintaimu,
seperti hujan yang merinai berpayung mendung.

Aku mencintaimu,
seperti salju mencair di lereng kalbu

Aku mencintaimu,
seperti larik pelangi melukis langit seusai badai berlalu


Saat ku tak lagi sanggup melangkah,
biarkan mimpi ini menggapaimu
 
Saat lantunan hasratku berhenti bermelodi,
biarkan raga ini menjemputmu
 
Hingga dikau kusanding kini.




♥Princess and Prince Story♥

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥