♥ Adam Ruqail ♥

Assalamualaikum 

Adam = nama nabi, ikutan @ teladan

Ruqail = bijaksana

entry kali ni best skit....seminggu yg lepas saya berjumpa balik kawan rapat sy sewaktu di poli dulu...mmg lama giler kami lost contact....last sy jumpa dia 3 years ago...tu pun waktu tu sy kerja di tesco plentong jb, waktu tu sy kerja as a sales assistant kat grolier ni la tempat keje saya dulu ...=) spnjg sy keje kat situ byk ilmiah yg sy dapat, selain memperbaiki pertuturan english...terima kasih grolier ...eh apa ni da melalut ke mana sy ni ...hehehhehe...k berbalik pd cerita td k...ha ...kat situ la last kami jumpa...time tu sy jumpa dia dgn hubby dia...time tu sy jumpa blh kata dia baru je kawen jg la....tgh ber honeymoon la....hahaha...


saya cerita balik siapa dia...nama = nurul hanatasha abd hamid...umur = 28 thn tua setahun dari sy...
anak = sulong mcm sy tp dia dua beradik je...dia ni sgt3 la manja...dgn sy pun dia manja jg tau...walaupun sy ni pgkt adik dr dia...best sgt kawan dia...dia la yg blh sy katakan kawan susah dan senang waktu sy study dulu....byk sesgt kenangan kami...mahupun manis n pahit...hanya saya dan dia je yg tahu...=)

tp seminggu yg lepas kami diketemukan balik....alhamdullillah...cuma terkilan skit...sy xsempat nk jemput dia dtg majlis kawin sy aritu tu...walaupun saya jumpa dia dalam ym sahaja (hahaha mesti korang igt kami jumpa face 2 face kan)..tp da cukup bermakna...dan kami bertukar tukar gmbr  dan perkembangan terkini...dan hari tu jg sy tau yg dia da ada baby yg br usia 8bulan...nama baby tu ADAM RUQAIL...dan nama tu saya letak tajuk entry sy kali ni ...cuma gmbr baby dia je sy xde...nak tahu x sape kawan sy tu..jom tgk pic dia...

~




~




~






~





~








~


NURUL HANATASHA....gmbr ni dia ambil masa dia tgh pregnant...



  ♥Princess and Prince Story♥ 




 ♥ Anda suka entry ini ♥




 

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥