01 July 2011

♥ Perkara yang selalu kita lakukan yang perlu dielakkan.AMARAN!!! ♥

Assalamualaikum


Kenapa dgn entry kali ni....bunyi macam satu amaran keras!!! yup this is very³ important tips...diminta anda semua elakkan semua perkara² itu...apa perkara² yang di larang itu??? ada yang saya tidak tahu kenapa dilarang...klu anda terjumpa ..kongsikan dgn saya ya..

OK yang pertama :-

1) Jawaplah panggilan telefon anda di sebelah kiri....kenapa????  nak tahu kenapa...anda lihat ini

2) Jangan minum kopi 2x sehari ....kenapa????   anda baca laman ini>>>

3) Jangan ambil ubat @ pil dengan minum air sejuk...kenapa???...saya pun kurang pasti...mungkin takut ubat tu xde tindak balas kot...atau takut kita susah nak telan ubat tu...

4) Jangan makan makanan yang berat selepas pukul 5 ptg. kenapa???  kamu semua boleh rujuk dalam laman ni.

5) kurangkan jumlah makanan yang berminyak yang kamu ambil dalam sehari...kenapa pulak??? korang boleh refer jg kat sni

6) Lebihkan minum air kosong pada siang hari, kurangkan pada malam hari. Kenapa??? klik sini untuk tahu lebih lanjut

7) pastikan jarak anda dari pengecas telepon bimbit. Kenapa???boleh baca dekat sini atau yang ini pulak

8) Jangan gunakan headphone / earphone untuk tempoh masa panjang...anda refer jg di no 7

9) Tidur masa yang  terbaik adalah dari 22:00 malam hingga 6 pagi pada waktu pagi.Kenapa???

10) Jangan berbaring sejurus selepas mengambil ubat sebelum tidur. Kenapa???

11) Apabila bateri ke bar LAST grid /, tidak menjawab telefon sebagai radiasi adalah 1000 kali. boleh refer di no 7 jg




gmbr ini tiada kaitan dgn entry kali ini..=)



  ♥Princess and Prince Story♥




 ♥ Anda suka entry ini ♥



 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search This Blog

Designed by UMIESUEstudio 2014 : ELVINA ELZANDRA