♥ Unbelievable ♥

Assalamualaikum

Tadi pagi  aku buka email aku....
Buka je email aku ternampak email dari AirAsia.com....aku pun baca la email tu...............Wahhhhhhhhhhhhhhh..bestnyeeeeeee....
 AirAsiaa tgh  wat offer travel ke japan


"Fly dari Kuala Lumpur
Ke
Tokyo@Osaka"

Tiket da buleh booking sampai 30 october ni..
Kita leh stat travel pi sna mula dari tarikh 4 may – 20 sep 2012
(dgn ligat otak aku pun  berfungsi...dlm hati aku terus cakap kena bg tau hubby ni...tiket ke sana tgh murah...)
Tp aku fikir balik boleh ke pi sna berdua je??? Tiket tu hanya utk flight je tidak termasuk penginapan..
Aku mmg teringin sgt nak tgk negara sna memandangkan kami pun belum honeyMOONNN lg sejak kawin aritu (kesiankan).....dulu tgh ade cousin belajar kat Ehime tu xnak pegi..kurang² penginapan time tu da xpayah pikir kan?

(bisik hati tah bila la aku berpeluang travel jauh jauh nihhhh..)

p/s> xpe tgk la balik keje jap gi klu jumpa hubby aku ckp je la…kot² beliau nak pi ke kan (mesti korang penin kan..bukan balik keje dah tentu² jumpa laki dia...knapa plak ckp klu jumpa...haAA tungguuuuu...)





 ♥Princess and Prince Story♥
 Photobucket
♥ Anda suka entry ini ♥

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥