♥Laptop LENOVO hadiah untuk hari lahir suamiku♥

Assalamualaikum

Seperti yang sedia maklum hari tu saya ade pening²kan tak tahu nak bagi hadiah ape pada suami sempena hari lahir beliau yg bakal tiba tempoh hari...korang boleh baca entri ni 

And lastly i've decide untuk bagi LAPTOP LENOVO pada beliau, memandangkan laptop beliau yg sedia ade dah rosak lgpun laptop tu zaman dulu² pya brand IBM.

Sebab saya bagi laptop tu , adalah kerana memandangkan beliau sangat² memerlukan. Sebab apa saya kata macam tu , sebab suami saya ade buat kerja partime yg memerlukan laptop untuk menambah pendapatan keluarga kami. Tp korang jangan igt saya bagi laptop tu free ye, saya cuma tolong swap kan KAD KREDIT saya untuk beli laptop tu, tapi beliau yang akan bayar tiap² bulan selama 10bulan...hehehehe..(kantoi sudah).

Kalau macam tu boleh ke kata saya bagi hadiah laptop untuk birthday beliau (tak kesahla yang penting saya dah tolong beliau dapatkan laptop tu, tu kira pengorbanan sy kepada suami jg la kan...betul x). Kalau saya tak buat macam tu sudah tentu suami sy xboleh pakai laptop tu.. Laptop tu kami beli dengan harga RM1599.

Kenapa kami pilih brand LENOVO Z370 ni, salah satunya suami saya tertarik dengan program yg boleh backup@recover yang sedia ade dlm laptop ni dengan hanya tekan satu button yang ade pada laptop tu, yg xde pada laptop yg lain.Selain tu dia ade thermal management yang boleh  dedusting @ atau cuci habuk² yang ade dlm laptop tu. Banyak lagi kelebihan yang ade pada laptop ni...korang boleh cari sendiri k.


yang warna biru tu laptop suami saya punya =)

itulah si empunya laptop baru

p/s = InsyaALLAH abis je bayar laptop tu selama 10bulan gilirin saya pulak ambil laptop idaman saya..ohhh APPLE wait for me =)

  ♥Princess and Prince Story♥
  Photobucket 
 ♥ Anda suka entry ini ♥
 

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥