♥ Semalam kami 3 beranak pergi ke Plaza Angsana ♥

Assalamualaikum

Dah lama sebenarnya tak jalan² berwindow shopping sambil bershopping, tapi bukan shopping untuk diri sendiri tetapi untuk anak sbb 08.06.12 ni majlis cukur jambul dan aqiqah untuk anak saya. Kami ke sana semata-mata nak beli barang dekat UO. Sebab skrg UO tgh ade sale, pusing punya pusing at last jumpa yang berkenan di hati, jumpa la Gaun untuk ELVINA pakai untuk majlis nya nanti, suami saya yg pilih klu saya pilih yang murah² je sbb xnak membazir, bukan nya anak saya boleh pakai lama pun dia kan nak membesar.

ummi : bi gaun yang ni ok x? xla mahal sgt macam baby kiko tu, ni baru rm29.90
abi : (sekali dia tunjuk gaun BABY KIKO yang dia pegang kat tangan) 
ummi : mahal tu rm63.90 afterless rm57.50...buat apa mahal² pakai kejap je pun
abi : abis? tak kan u je yang nak pakai mahal²?
ummi : (Sentappp saya dgr beliau cakap macam tu, terus saya amek lgpun beliau yang bayarkan so layankan aje..)

inila baju Gaun ELVINA yang kami gaduh² td ;-)
 Lepas tu kami pusing lagi dalam UO tu mmg bahagian kanak² je pun kami sggh cari stoking,sarung tangan n headband ELVINA, cari punya cari, sampai penat tak jumpa jg yang match dengan gaun dia, last give up beli lain kali pulak.

Sambil pusing² dekat bahagian baby tiba-tiba suami saya terpandang baby carrier @ baby slings 6 in 1, dia pun beli padahal sy dukung anak mmg pakai baby slings pun tapi bukan 6 in 1, cuma satu gaya je yang boleh di buat, agaknya beliau beli sbb saya cakap , bi bahu i da lenguh sebelah, da rasa sakit tu  yang beliau beli kot, baby slings yang kami ade tu pun dari kakak ipar, turun temurun anak dia, sbb dia da xpakai da.lagipun kami tak ada baby stroller lagi...huhuhu (igt nak beli yang murah² je, tapi tak terbeli beli lagi sbb rasa unnecessary lagi).

 belum bayar da terus pakai, tapi ELVINA meragam bila masukkan dia dalam ni.

Da skrg beratur tuk bayar barang² kat cashier. Abis bayar terus cari breastfeeding room untuk susu kan ELVINA sbb dia da meragam nangis nak susu + ngantuk. Lepas susu kan ELVINA kami pusing la kejap dalam tu, then suami tunjuk sepasang kasut dari luar kedai, so kami masukla kedai BATA tu utk try kasut, try punya try dapat la sepasang kasut dari suami...(OOO dalam hati berkata ni mesti hadiah besday la tu, walaupun aritu dah belanja KFC), lepas beli kasut tu terus singgah kedai makan utk minum, sebelum balik rumah dengan penatnya, saya minum jus epal, suami minum lai che kong.


da lama xpakai selendang yang berbelit belit cengini..euwww

 Elvina yang da kepenatan

ummi dia pun sama da penat, mana tak nya Ooii..dukong baby penat Wwoo..
(opsss muka ayah xde la...sowiii)

p/s = mula hari ini suami saya ber khusus di Pahang selama seminggu, jadi tggl la saya dan anak di rumah.(1st time ditinggal selama seminggu berdua dgn anak..huhuhu. semoga suami selamat pergi dan balik. Amin)

S.E.K.I.A.N

  ♥ Princess and Prince Story ♥
 Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥