♥ Majlis Perkahwinan kakak kawan kepada adik saya ♥

Assalamualaikum

Majlis ni berlangsung selepas seminggu majlis sambut menantu belah lelaki (majlis saya) pada 18 june 2011.. Hahaha lama tak  lama la saya peram gambar ni kan (dah setahun kot..ntah ntah dia orang ni pun da ada baby macam saya)...bukan sengaja nak peram tapi memandangkan dulu saya kejap on n off je online so masa tak berapa nak cukup nak terus update..jadi sekarang saya perlahan lahan menghabiskan semua gambar yang di simpan untuk di update di dalam blog..tapi masih ikUT mood jg la, tapi mood da ade, idea pulak tak ade, so kena la dua dua tu ade baru boleh update...baru seiring orang kata...hikhikhik..

Background majlis serba sedikit, apa yang saya tahu mereka ni memang keluarga yang agak berada@kaya, tapi majlis nya simple and low profile je...Kalau tengok pelamin lagi la...memang simple sangat sangat tapi cantik...Adik lelaki saya yang no 3 skrg tgh berkawan dgn adik pengantin perempuan ni la...kalau panjang jodoh dia orang ada la tuh nanti..

Kebetulan di jadikan cerita suami saya jumpa bekas bos dia kat sini,  tempat yang dia kerja sekarang..rupanya ayah pengantin ni dulu pernah berkhidmat di jabatan alam sekitar jg, now bekerja di petronas woooo, petronas yang panggil kerja wooo..so bukan calang calang orang jg la ayah kepada pengantin nih..

simple kan pelamin ni, tapi cantik

kecik je pun pengantin perempuan ni...lupa nak tanya kat adik, ape nama pengantin..biasa la kami di ajak adik untuk teman dia datang.

antara gambar yang sempat kami berposing tu pun dalam kereta..hikhikhik

gambar yang tak berapa nak comel..

cantik kek pengantin ni kan

S.E.K.I.A.N

  ♥ Princess and Prince Story ♥
 Photobucket 
♥ Kalau anda suka boleh ♥ 

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥