10 July 2012

♥ Bila sudah lama saya tidak melukis ♥

Assalamualaikum

 semua yang di ajar oleh en azman dulu tidak lagi saya praktikkan...alangkah ruginya kan!..kalau dilihat lukisan yang dulu jauh lebih cantik dari yang ini. Tapi nak buat macam mana rezeki saya di alam pekerjaan bukan dalam bidang architecture...huhuhu

segala teknik termasuk teknik getaran yang paling mudah saya sudah gagal mempratikkannya, tapi suami saya boleh cakap dia tak percaya lukisan ini saya yang lukis, dia kata cantik! (dia jumpa lukisan ni dalam phone blackberry saya)...hahaha...nampak sangat dia tak pernah tengok lukisan saya waktu belajar dulu kan. Buruknya lah lukisan ni haishh, buat malu je upload, nak lukis 3D pun da tak berapa nak betul.

S.E.K.I.A.N


  ♥ Princess and Prince Story ♥
 Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search This Blog

Designed by UMIESUEstudio 2014 : ELVINA ELZANDRA