♥ Elvina di Jom Heboh Plaza Angsana Johor ♥

Assalamualaikum

Wahhh..macam artis pulak anak saya ni...bila baca tajuk entri kat atas...hihihi...30/06/12=sabtu, kami tiga beranak pi jom heboh, saje jalan² untuk mengisi hari minggu bersama family tercinta, orang skrg kata kita kena ada quality time with our family...quality time ke kalau pi jom heboh tu???hahaha...korang jawab la sendiri k. Bagi saya ok² la, saje bawa anak jalan².
Kami pi sana da petang dalam pukul 4ptg kami keluar dari rumah, sebenarnya da 9tahun saya tak pergi sana, 1st time pergi jom heboh waktu study kat melaka, masa tu di panggil SURE HEBOH, ya allah masa saya pergi tu punya la pack@sesak manusia, saya pergi dengan abg angkat (abg angkat ke???) dan ditemani 3 orang lagi rakan se rumah, lepas pada tu langsung tak pergi da jom heboh ni, sbb saya ni tak berapa nak suka dengan tempat yang sesak², bergeser sini sana, terpaksa hidu bau bauan yang kurang menyenangkan, dan yang paling penting tempat yang boleh melemaskan, kalau da ramai² macam tu mau tak lepas saya..
Inilah kali kedua saya pi, itupun sebab da dekat dengan rumah dan tak tahu nak pi mana da hujung minggu tu, tu pun kami keluar dah petang...
Kami pi sana abis juga la rm50 (beli jajan skit, air ribena, 3in1 white coffee kapal api and register ahli MY TV3)..pandai tak saya tahan nafsu membeli...kalau ikutkan nafsu ni, rasa lebih lg kot saya belanje.. penat juga la dapat tawaf seluruh kawasan jom heboh tu...

 hahaha, muka monyok elvina yang nak tido lagi

 tak de la ramai sangat kan?

bila nak dekat maghrib tetiba ramai pulak yang datang, bukan waktu nak senja makin kurang ke?pelik²

sempat la curi² tangkap gambar AQASHA ni, tapi kelakar sangat 1st time saya jumpa life...terus spontan saya cakap macam bapok, hahaha..maaf ye aqasha sbb tak sama bila dalam tv dengan real life (dlm tv nampak macam taf n macho la jg, bila life rase mcm lembik je dia...mungkin waktu saya jumpa dia tengah menari tarian poco-poco kot)..tapi suami saya boleh kata minat jg ngan mamat ni bila dalam tv berlakon dgn ayu raudah (raihana), last jumpa life...suami saya pun kata bapok jg...hihihi..bukan saya sorang je yang cakap tapi ramai yang cakap macam tu jg masa ni...officemate saya pulak sempat la jumpa si TOMOK tu, dia cakap tomok pun same...mmg semua artis lelaki malaysia macam ni ke???
artis perempuan saya jumpa HANEZ SURAYA.

jumpa hanez ni, muka dia nampak pelikks sikit...ambil gambar tak payah senyum dah nampak senyum...rasa korang faham kot apa yang saya maksudkan..nak amek juga gambar dia, tapi malas pulak sbb ramai sgt orang nak ambik gambar ngan dia

 wahhhh..tengah huru hara dan sesak² macam ni boleh pulak la elvina ni tidur...memang TERBAIKKK la..hihihi

elvina belajar berposing dengan ayah

hahaha..lucu tengok muka elvina ni, macam da penat sangat je nak senyum..last buat muka petak..ayah dia pulak yang ter over sengeh...hihihi

malas da nak tengok camera ummi..

gigih ayah nak suh elvina pandang camera...hahaha

nak bergambar dengan tomok tak dapat, last gambar je la dengan hotlink ni.

ayahhhh...ummiii..bila kita nak balik nih...elvina da boring la...hahaha

my look for that day

 cer ke kiri sikit...ha betul la saya kat jom heboh...kan ade signboard jom heboh kat belakang tu.

S.E.K.I.A.N


  ♥ Princess and Prince Story ♥
 Photobucket 
♥ Kalau anda suka boleh ♥

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥