♥ Kantoi!!! ♥

Assalamualaikum

Alamakkkkkkkkkkk.....
Macam mana lah saya boleh lupa nak tutup carian google untuk blogspot saya...
Dah kantoi dengan suami, lepas ni kalau nak update entri kena la bertapis sikit...hahaha...dah tak boleh nak kutuk sangat da, tapi ade ke saya kutuk selama ni...

B? cer jawab...tak de kan...hahaha.


 biasanya inilah aktiviti sampingan yang selalu juga saya buat, saya akan jadi pengunjung blog sendiri untuk baca entri yang dah di publishkan...kadang kadang tu kelakor pulak bila baca balik writing sendiri...hahaha..(awat la lawak sangat la hang nih, nak naik kan trafik ke???ehhh tak de la...follower pun saya tak de lagi..sape la yang bertuah tu kan yang akan jadi follower pertama saya...rasa macam nak bagi hadiah mahal pulak kat follower bertuah tu nanti.)

Sebenarnya suami saya bukan nye beliau tak tahu saya ade blog nihh, cuma beliau tak amek port sangat sebab sebelum ni saya jarang jarang nak update entri. Tapi tadi beliau macam jadi STALKER pulak nak baca semua entri yang saya tulis....hahaha

Maaf ye B, memang ler blog ni ditulis untuk dibaca oleh UMUM, tapi umum tu maksud untuk orang yang tak kenal saya. So sekarang u da tahu i dah der blog, malu la i nak update, sebab ade orang yang i kenal nak baca blog i...hahahah.

...SO AFTER THIS BEWARE UR STEP..
(nasihat untuk diri sendiri)

harapan = harap harap B tak stalker blog i nih...huhuhu...takutnya

S.E.K.I.A.N

 

  ♥ Princess and Prince Story ♥
 Photobucket 
♥ Kalau anda suka boleh ♥

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥