♥ Majlis resepsi Nur Ain & Mohd Taufik ♥

Assalamualaikum

Yeayyyy...hadirkan diri ke majlis perkahwinan lagi...kali ni dekat segamat johor...ini majlis sepupu suami saya...Grand tau majlis nye...buat kat dewan jg...macam saya juga la...tapi grand ke majlis saya hari tu???....hihihi..

Tema = purple and soft pink

Memang ramai sgt yang datang, kata mereka jemputan 2000 orang kalau saya tak salah dengar la...agak agak kawan kawan semua berapa la duit saguhati@salam keruk yang mereka dapatkan???

haaa...gagah kan pelamin mereka nih...

saya bagi zoommm dekat lagi...

cantikkan pelamin ni...mak pengantin cakap harga pelamin ni 4k..Opsss tapi saya lupa tanya harga pelamin saje atau termasuk kesemua yang dalam dewan ni.


masa ni ramai sungguh memburu pengantin untuk amek gambar..

tengok anak saya pun pandai da amek gambar, dia pun da pening mana satu camera nak pandang..

bergambar dengan adik ipar yang paling bongsu

KAMI...bertiga (elvina dah pandai pandang kamera)

sanak saudara yang ada...keluarga belah suami saya ni memang ramai...keluarga besar

dekat bilik yang ade air cord ni la kami bermalam beramai-ramai...sejukkkk

akim posing maut

 elvina yang baru lepas kena kiss dengan pengantin..ambil berkat..

yeayyyy...dah ade gambar berdua dengan elvina..boleh la upload kat fb

elvina bergambar dengan nenek n cik ain

gambar berempat...suami yang ambik gambar ni.

k bubbye...hehehe...bila tgk pic ni balik baru perasan gambar pengantin lelaki tak de dalam camera saya la....huhuhu

ucapan untuk pasangan pengantin ni

SEMOGA BERBAHAGIA DAN KEKAL SAMPAI KE SYURGA...AMIN

S.E.K.I.A.N

  ♥ Princess and Prince Story ♥
 Photobucket 
♥ Kalau anda suka boleh ♥

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥