♥ Redeem Voucher Lucky Draw from Amansari Residence Resort ♥

Assalamualaikum

Alhamdulillah, semalam kami 3 beranak berkesempatan untuk redeem voucher itu, sepatutnya semalam kami juga di jemput ke 

Majlis Iftar Percuma dan Penginapan 2D1N (harus di hightlightkan)

Di PALACE OF GOLDEN HORSES HOTEL, 
SERI KEMBANGAN SELANGOR.

Tapi terpaksa tolak atas sebab sebab yang tak dapat di elakkan, kami pilih untuk pergi yang lebih dekat dari kami, mungkin kalau mereka jemput kami sekali lagi, InsyaALLAH akan di tunaikan..ada lagi ke majlis macam ni tahun depan???

Jadi kami pilih untuk bermalam di 

No bilik 3717 
(DELUXE ROOM rate price RM 300)
AMANSARI RESIDENCE RESORT
BANDAR SERI ALAM JOHOR

Kami check in semalam lebih kurang pukul 2 petang, tapi sebelum itu, saya sahkan voucher itu untuk buat reservation. Sampai sana saya terus ke reception untuk register. Lepas register saya tanya boleh request troli untuk angkat barang?
Bagus!!! saya puji attitude semua staff yang ada dekat situ sebab friendly with customer. Once saya request troli dekat pakcik sekuriti situ, terus pakcik itu hanta orang dekat tempat kami park keta sambil bawa troli sampai la ke bilik kami diringi oleh staff itu (saya lupa siapa namanya).
Lepak, Internet, Ambil Gambar dan Tidur sekejap sementara tunggu jam pukul 5petang, dan siap siap nak keluar ber IFTAR dengan adik yang study dekat UNIKL Pasir Gudang. Eh kenapa kami tak berbuka di Hotel je ye???bukan pakej sekali berbuka puasa ke??? minta maaf ye kawan kawan, Voucher yang saya dapat tu tidak termasuk untuk berbuka tetapi bersahur...hehehe.

Macam biasa la saya gambar yang pertama saya akan ambil mesti toilet punya..hahaha

cantik toilet ni, tak besar sangat tapi memanjang

walaupun tak berapa besar tapi still ade shower yang di asingkan dengan glass door..nice

ehh, kenapa ada gelas pulak dalam toilet ni? tak kan minum dalam toilet kot, kalau ye pun tak puasa agak agak la...bukan la you all semua, gelas ni untuk berkumur selepas gosok gigi...hahaha

bath tools, guna ke tak guna saya pasti akan bawa balik semua benda ni, sebagai koleksi hotel hotel yang pernah saya check in sepanjang zaman..hehehe

 ambil mood (sejak sejak dah pandai meniarap pantang je kalau letak atas katil)

kusyuk betul la sayang ummi ni

haa, dia da angkat kepala dia da, suka betul tengok orang yang menari dalam tv  tu, macam ala ala kartun favorite dia kot.

Elvina tengok cerita hindustan tau...hahaha..bukan main lagi dia.

best jalan  cerita hindustan tu sebenarnya...sedih menyentuh perasaan...huhuhu (watak utama suhaan a.k.a salman khan, piya a.k.a prety zinta & suhaani a.k.a anak mereka dalam cerita tu.). sebab tak tahu tajuk, tapi saya ingat watak utamanya..

bertuah punya anak, memang tuan puteri betul, tengok ayah pun sanggup duduk bawah je....hahaha.

siap ada balcony lagi tau

pandangan dari balcony

wahhh...lihat ada padang golf ke ni?

pandangan dari aras balcony ke bumbung (eh apa punya bahasa la kau pakai ni, bahasa melambangkan  bangsa..hahaha)

close up face ELVINA

ELVINA in the small bath tab..she looks so happy went i ask go to shower..hahaha (very like this pic, thanks en suami kerana sudi ambil gambar kami)

OK, DONE!! ready to go..sedih nak ambil gambar sendiri tak pandai, sebab tak da orang yang nak tolong snap kan

Yeayyyy, elvina is ready to meet with aunty

Wahhh..She look so excited when aunty take her pictures

last but not least, elvina dapat bergambar juga dengan aunty

beautiful pictures of our second (sementara dah order makan kami berjalan ke bazar ramadhan dulu yang ade di situ)

sedang menunggu makanan yang di pesan sampai

bersederhanalah anda ketika berbuka (tengok ikan kembung tu kecil je untuk 3 orang makan)

love him so much ♥♥♥

encik ketam, bila saya boleh makan awak ni?

with my young sisters (no 4 in family)

check out already at 9am/29 julai 2012.

goodbye everyone, see you in the next entry

OVERALL, NICE TRIP AND ENJOY WITH OUR HAPPY MOMENT, AND SPECIAL THANKS TO  AMANSARI RESIDENCE RESORT..HAVE A NICE WEEKEND DAYS EVERYONE :-)

S.E.K.I.A.N

p/s = nak tahu macam mana saya boleh dapat voucher ni???
maybe u can read this





  ♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥ 

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥