♥ Tempat kerjaku sangat sangat la underground@old school ♥

Assalamualaikum

Saya mula kerja balik pada 14.05.2012 hari itu, selepas saya habis pantang. Seminggu sebelum tu saya dipanggil untuk di interview. Macam biasa la, encik suami akan menjadi gps bergerak saya, kalau dulu waktu kerja di kuala lumpur, saya tak kesah sebab saya pandai pergi sendiri, walaupun susah macam mana sekali pun.tak kesah la tempat tu jauh dari rumah ke, susah nak cari ke, tempat tu menyeramkan ke, memang saya akan beranikan diri juga untuk pergi tempat interview, tapi masa saya belum pakai kereta lagi la, masih menggunakan public transport, bila da ada kereta masa dekat kuala lumpur ade juga la saya minta encik suami temankan, saja nak susahkan dia....hehehe...(ambooi da melalut ke lain pulak)...ok, keesokkan harinya selepas ditemuduga, saya terima panggilan telefon dari tempat yang saya temuduga tu, dia cakap saya diterima bekerja...

Alhamdulillah...akhirnya dapat juga saya bekerja setelah 5 bulan menganggur...dalam perbualan kami tu dia tanya went u can stat ur work? saya jawabla immediately...as soon as posible...then misses tu tanya la apa yang patut lagi...puk pak puk pak...da selesai, tutup la telefon.
After that saya terus inform pada encik suami yang saya dapat kerja tu...then encik suami cakap tahniah..offer dari company tu quite big tapi tak la sebesar macam di kuala lumpur dulu..
Kita mesti sentiasa bersyukur kan! barulah hidup ini diberkati, walaupun tak semewah dulu yang penting diberkati... :)..
Yang paling best nye company ni, boss nye pakai concept '
"go to the green"...boss ajar ke arah kehijauan, maknanya apa saja yang masih boleh diguna pakai lagi kita akan guna sehabis mungkin, dari itu kita boleh menjimatkan@menghadkan kos pengeluaran setiap hari..

 hehehe...sesi curi curi bergambar ditempat duduk sendiri.

inilah tempat duduk dan meja saya...maap ler memang underground giler..tak boleh nak hias cantik cantik, sebab tak de partition..(hahaha alasan..)

gambar depan tempat duduk saya, kalau tengok perabot tu semua barang barang terpakai, termasuk meja saya ni...meja ni asal sebenarnya pintu..(huhuhu old school kan)

gambar belakang dari tempat duduk saya..saya engineer farah

gambar belakang tempat duduk saya juga. Saya arkitek kak Y..yang nampak kepala tu ijam assistant engineer, tapi bulan ni last dia kerja dengan kami sebab SAJ offer dia kerja

da pi sambung kerja korang balik, jangan asik nak berinternet jerk..(nasihat untuk diri sendiri jg)

S.E.K.I.A.N



  ♥ Princess and Prince Story ♥
 Photobucket 
♥ Kalau anda suka boleh ♥

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥