24 October 2012

♥ Puteri Nur Elvina Binti Mohd `Aidil ♥

Assalamualaikum 

PART 4 

Dekat sini ummi simpan semua koleksi ucapan² dari kawan² ayah dan ummi masa sayang lahir, dan maybe sampai sayang besar.


InsyaALLAH.
Jika ALLAH izinkan












  ♥ Princess and Prince Story ♥ 
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥
 

23 October 2012

♥Ohhh rainbow,red velvet & tiramisu kek, kenapa lah kau orang cantik sangat♥

Assalamualaikum

Kenapa la kek kek kat kat bawah ni lawa lawa sangat...ni belum saya makan lagi..tiba tiba macam mengidam pulak saya tengok kek kek ni..huhu
Bila la boleh makan ni..
tadi tanya officemate dia kata kat kebun teh ada jual.
nama kedai tu SALSABILA..
wuahaaaa..nak pergi sana la







  ♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥
 

♥ Bila hati berbicara ♥

Assalamualaikum 

Wahai Hati...
Bersabarlah dalam menanti...
Yakinlah janji-Nya adalah pasti...
Pada akhirnya kebahagiaanlah yang kelak kan diraih...

Wahai Jiwa...
Tenanglah dalam lara...
Percayalah bahwa janji-Nya adalah nyata...

Jangan pernah ragu dengan kehendak-Nya...
Dia lebih tau mana yang terbaik untuk para hamba-hamba-Nya...

Wahai raga...
Tetaplah istiqomah dalam asa...
Cinta yang suci sedang menguji keimanan kita...

Seberapa sabar kita dalam menunggu...

Seberapa kuat kita saat tertatih...
dan seberapa tegar kita di saat rapuh...

Segala uji dan coba-Nya tak pernah ada yang sia-sia...
Di balik itu semua pasti ada hikmah...
Dan keberkahannya, bersabarlah untuk suatu keindahan...

Kebahagiaan itu pasti kan datang untukmu...
Di saat yang indah, di waktu yang tepat...

Aamiin
InsyaALLAH
Jika ALLAH izinkan (KunFaYaKun)


  ♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥
 

22 October 2012

♥ Puteri Nur Elvina Binti Mohd `Aidil ♥

Assalamualaikum

PART 2
PART 3




















Dekat sini ummi simpan semua koleksi ucapan² dari kawan² ayah dan ummi masa sayang lahir, dan maybe sampai sayang besar.


InsyaALLAH.
Jika ALLAH izinkan 
  ♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥ 

19 October 2012

♥ Puteri Nur Elvina Binti Mohd `Aidil ♥

Assalamualaikum

PART 2
Dekat sini ummi simpan semua koleksi ucapan² dari kawan² ayah dan ummi masa sayang lahir, dan maybe sampai sayang besar.


InsyaALLAH.
Jika ALLAH izinkan





























  ♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search This Blog

Designed by UMIESUEstudio 2014 : ELVINA ELZANDRA