♥ Mom & Baby Expo 2012 at Danga City Mall ♥

Assalamualaikum

Sabtu hari tu saya tiga beranak ada pergi MOM & BABY EXPO 2012 @ DANGA CITY MALL JOHOR. Saya yang teringin nak ke sana, nak lihat apa yang ada di sana. Uihhh orang tak payah cakap la, memang ramai gila, dah macam IT FAIR pulak rasa, kalau silap hari bulan mau belagar bontot atau bertembung atau tersadong apa yang tak patut. Pergi sana memang da cakap awal seminggu dekat en suami, so dia pun on la, of couse la kena ON kan je, ini la masa yang kami ada untuk Elvina bersama..jadi kalau boleh setiap hujung minggu memang saya akan rancang sesuatu untuk ke mana mana. Bila lagi kan nak bersama anak, masa masa macam ni la kita guna untuk dapatkan QUALITY TIME WITH OUR FAMILY.
Kami sampai sana saya dan suami buat pusing seround untuk survey dulu apa yang ada di situ, nak masuk round ke dua kami berpecah, saya target dari rumah memang nak beli BOTTLES TOMMY TIPPIE @ US BABY @ AVENT untuk puteri saya, bukan tak ada tapi nak tambah lagi memandangkan puteri saya yang semakin membesar, alang alang da ada mom&baby expo ni  ingat dapat la beli sikit, tapi last nya langsung tak beli, suami saya bising, dia cakap jangan beli dulu, pakai je apa yang ada, kan elok lagi..huhu..(dalam hati , kalau tau saya beli je waktu saya buat pusingan ke dua tu, mesti dia da tak boleh nak cakap apa da sebab saya da beli). Saya berkenan tommy tippie punya jenama sebab saya da ada bottle US BABY (yang botol nye lembut macam silikon, tak sama dengan botol yang lain, kalau baby terbaling ke atau terhantuk di kepala baby tak de la menangis kesakitan sebab botol tu diperbuat dari silikon, itu adalah matlamat asal saya beli jenama US BABY). Memang sangat sangat nak beli botol TOMMY TIPPIE tu, menyesalnya sebab harga dia murah untuk dua botol 9oz RM52..
mood geramnyeeeeee tak dapat beli 








Maaf la ye kamu semua terpaksa sakitkan mata  untuk lihat gambar saya bersama puteri kesayangan saya. Sebenarnya ramai juga kawan kawan yang tegur lepas ada anak makin hari makin cantik, alhamdulillah...tapi saya rasa biasa saje..kawan kawan siap tanya lagi apa rahsianya? nak tahu apa rahsianya nantikan entri saya seterusnya ya ^_^ (no filter and no edit for picture) 






























  ♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥
 

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥