03 November 2012

♥ Majlis perkahwinan NUR AIN & MOHD TAUFIK ♥

Assalamualaikum


Majlis kali ni majlis bertandang ke rumah lelaki pula. Majlis bertandang ni diadakan pada 15 september 2012 tempoh hari di pemanis 2 juga tapi di rumah pengantin lelaki sahaja. Majlis sederhana meriah, tapi sampai sekarang teringat - ingat nasi beriani dengan lauk pengantin  makan beradap nye...memang sangat sangat sedap, sampai kami semua yang datang tambah lagi satu pinggan. Memang sedap sangat tapi lupa nak tanya samada mereka guna katering atau keluarga sendiri yang masak..kalau tak saya dah boleh promote kepada kawan kawan yang duduk di pemanis 2 segamat johor bahru.
Pengantin perempuan pun masa ni da nampak berisi sebab dah ada isi.. ^_^
Hubungan saya dengan pengatin perempuan ini adalah sepupu.
Lepas je abis ambil gambar dengan pengantin kami tiga beranak terus gerak ke melaka pulak untuk majlis perkahwinan kawan seterusnya..demi kawan sanggup datang dari jauh, semata mata nak tengok dia naik pelamin.

posing dengan pengantin

dengan mak mertua dan adik ipar pula

haha..ayah yang over pose ala ala model pulak

 happy family, pandai pun posing sayang

 muka extreme dapat pegang stereng

 bersungguh sungguh macam elvina pula yang bawa kereta tu

 berarak mengiringi pengantin

 adik ipar dengan anak sepupu daisya



 lucky day, dapat makan nasi beriani pengantin bersama lauk pengantin

 simple but nice banner pengantin, pengantin buat sendiri k

 vertical capture

sila lihat mimik muka elvina yang pelbagai
















  ♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search This Blog

Designed by UMIESUEstudio 2014 : ELVINA ELZANDRA