♥ LAMOR 2 BEAUTY DRINKS ♥

Assalamualaikum

Sebenarnya dah beli lama da 5/11/12 hari itu, tapi sampai sekarang masih belum teringin nak makan lagi, sebab nya sekarang saya tengah sibuk nak kurus kan badan and detox toksin dalam badan dulu, bagi saya kalau badan penuh toksin, tak guna juga kita makan supplement untuk kulit ni, sebab macam kurang bertindak badan selagi badan ada toksin.

Eh yeke! entahla itu pendapat saya la. Sebab sebelum ini saya pernah makan beauty drink NH COLA PLUS masa sebelum nak kawen itu hari, konon nak nampak gebuss and glowing la on my big day, tapi tengok produk tu macam tak bertindak balas dengan sistem badan saya, mahal kot saya beli, dah la dalam satu kotak tu boleh tahan sampai setengah bulan je RM 150+++ (kalau sebulan dah berapa) if im not mistaken, huh dah berkotak kotak juga la saya makan benda alah tu, tapi tak nampak kesan positif, tanya adik pun dia cakap tak ade effect pun kak long...perghhhh bila dengar adik cakap macam tu, memang menyirap juga la, duit da banyak habis tapi still tak cantik cantik and gebus gebus lagi...apani kan, and then sejak dari itu saya dah stop makan beauty drink tu...hampeh kan..hukhuk

Ade juga saya terbaca kalau nak makan sesuatu beauty drink ni kita kena detok dulu, baru la ada tindak balas dan kesan positif...ye kot...ataupun badan saya yang perangai macam tu..k la tu je la untuk hari ini.
Waktu beli ni kakak yang jual ni pesan suruh ambil gambar dulu sebelum makan.


ni muka suci murni lagi sebelum di cantik kan lagi oleh LAMOR2 ni. (masa ni malu malu sebab ade orang nak ambil gambar kite...hehe tq kak Y, for this sweet superb pictures) muka natural ok, masa ni make up dah cair, lagipun dah cuci waktu nak solat tadi.

ni muka selepas makan, eh macam muka dan baju yang sama je..betul ke ni...ha kan saya da cakap sampai sekarang saya belum makan lagi beauty drinks ni..tunggu la saya kurus dulu...lagipun lambat lagi expired lamor2 ni..hikhik...macam gaya makan lepas bulan lima tahun depan je..wahhh lamanya..cepat la kurus, cepatla kurus...tak sabar nak cantik cantik lagi nih..

TUNGGU JE LA SAMPAI TAHUN DEPAN, SAYA AKAN REVIEW LEPAS TELAN BEAUTY DRINKS NI K. TAPI DOA DOAKAN LA SAYA KURUS, SELAGI TAK KURUS SAYA TAK AKAN BAGI REVIEW OK...SO KAMU KAMU SEMUA DI NASIHATKAN SUPAYA BERDOA YANG BAIK BAIK JE UNTUK SAYA ;-)

  ♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥