♥ Samsung Galaxy Note II ♥

Assalamualaikum


Limited edision k

Bukan saya punya, tapi untuk suami ku tercinta..
Untong la saya belanja beliau note II tu,
harga 1999 selepas diskaun..
beli dekat Danga City Mall Johor Bahru
selepas ni, dah jangan kata line kena bar la, itu la ini la....
wechat and whatapp kan free
(xde pon sebenarnya alasan alasan tu, saya je yg kdg kdg xreply o angkat suami cal, itu pon sbb da tdo awal, maklum la suami outstation)

sekarang suami tengah gigih explore kelebihan noteII
Amboiiiii, suami saya pon dah ada instagram lol...
Sikit hari lagi ada acct keek pulak la tu

^_^

saya happy bila tengok suami happy.
Sempena apa saya bagi noteII tu biar lah rahsia kami
Hahahaha

Kesian, saya paksa beliau amek color pink...jahat tak?
Lagipon pink tu limited k, tuan kedai tu pon cakap, if nak jual balik nanti,
Value dia lebih tinggi dari yang color lain

Saya pakai apa?

Ohh biar la Galaxy Tab pioneer je dulu, tu pon hadiah suami bagi masa birthday sebelum kawin hari tu, dah 2tahun pon pakai n still lawa lagi





  ♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥

Comments

oya zihanee said…
+ kekekek....note pink untuk suami??? kalau along pakai lagi sesuai kottt... heheheh....

peace!!

Afri Ismail said…
@oya zihanee
Kannnnn...dah la kite blunje....pastu siap paksa lagi amek kaler pink..kejam tak?

Peace yo ^_^
Unknown said…
untung la dapat pink..hoho..
Afri Ismail said…
@Nana Liena
Kannnn...tujuan utama beli pink kot la en suami da boring pakai note2...boleh la akak yg pakai baru gegurl...kihkih ^_^

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥