28 April 2013

♥ Special gift from grandma ♥

Assalamualaikum


Thank You Nenek
Elvina sayang nenek lebih la

 Hahaha....gaya el macam kena risik dengan bakal mak mertua..


 nak bagi pakai terus ke x, takut bagi pakai nanti hilang, sebab tangan el ni gatai je nak menggaru telinga dia.

susah payah nenek datang dari kota tau, semata mata nak jumpa el....nak bagi special gift ni...TQSM nenek.. (jatuh chenta dengan kotak emas ni..punya la kiut kaler dia)



  ♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥

4 comments:

Nana Liena said...

el..pakai subang merah tu dah comel..hehe..untung dpt gift.. ^^

Iehah Farihah said...

untunglah elvina dapat gift..
comell lah el ...

Nur Afridayati said...

@Nana Liena
kan untong la el....ada nenek sayang...sbb cucu perempuan baru dua dari tiga belas org

Nur Afridayati said...

@Iehah Farihah
hehehe...
macam umi el x?
^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search This Blog

Designed by UMIESUEstudio 2014 : ELVINA ELZANDRA