02 April 2013

♥ When she observe everything ♥

Assalamualaikum


Itulah dia anak kesayangan kami...suka memerhati gelagat orang siap pusingkan kepala tengok orang sampai dah tak nampak di depan mata..
yes that is my daughter...
cute kan...
tambah tambah lagi kalau orang tu balas pandangan dia, 
kemain dia senyum dan suka..siap jerit lagi..
macam tau je orang tengah memuji kecomelan dia..
Tapi kali ni lagi hebat el memerhati orang nun jauh di tingkat atas 
K Hotel Kuala Lumpur
 Jalan Tunku Abdul Rahman 
Tingkat 7 Bilik 708 deluxe room price 200+++/per night..(boleh book bilik ni..hahaha)
Kami bermalam di sini selepas menghadirkan diri walimah di melaka tempoh hari..alang alang dah turun...biar turun sampai kl..

 mesti tengah fikir, macam mana semua orang jadi kecik nih?? hahaha

Amboiii, position dah bertukar..memerhati dengan lebih telus dan fokus!! sifat curiosity yang mendalam sejak dah setahun nih

 tq mak for took this piccas

 candid, belum sempat pandang camera..adik ipar punya kerja

ni sendiri yang ambil

nak check out da

cer teka sebenarnya nak tunjuk apa? hahaha..yang sebenarnya saya nak bagitau saya rasa macam saya dah kurus je!!! hahaha kepoyoan terserlah


  ♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥

2 comments:

mastikus said...

comelnye!!!
tak sabar nak ada anak sendiri!!!
^_^

Nur Afridayati said...

@mastikus..hehehe..ade rezeki tak ke mana tu..cepat dengan lambat je ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search This Blog

Designed by UMIESUEstudio 2014 : ELVINA ELZANDRA