30 March 2014

♥ Zoo Johor ♥

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 
Assalamualaikum

Yuran masuk Zoo Johor rm2/person...
Murahnyeee

Bagi markah 5/10 je
Sebabnye banyak sgt kandang/sangkar/reban/rumah/akuarium/sarang yang kosong..tak macam Zoo Taiping.
Lepas tu bau busuk macam terbiar je ..
Kesian tengok haiwan haiwan kat sini, macam kurang zat dan makanan.
Kebanyakkan banyak yg dah tua tua belaka..
Nampak malas dan tak agresif.
Harimau kat sini pon macam sakit je...biasa haiwan haiwan yang buas macam ni kalau nampak mangsa mesti ke hulur ke hilir je..ni tak dia boleh rileks and buat donno je..penat orang ramai sergah dan cuba ambil perhatian depa ni..
Nak lepak lepak kedai makan dalam ni pon rasa xselera dan geli, sebab nampak sgt kotor nye..
Dah tak mau kondem panjang2...kalau nak tau pi la sendiri..





Princess ni kalau nampak burung memang macam ni...bila panggil pon buat derk je 


sedih tengok camel ni...kering kontang..macam mengharapkan makanan dari pengunjung je..




Agreed!!! Rasa kat korea macam ni.


  ♥ King and Queen Story ♥
  Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search This Blog

Designed by UMIESUEstudio 2014 : ELVINA ELZANDRA