17 April 2014

♥ Wedding Zakiah & Nurzri ♥

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 
Assalamualaikum

Kad kahwin adik ipar ni, kami sponsor sepenuhnya.
Dari proses design sampai la ke proses printing





Cantik x? Ramai yg puji tau design kad kawin ni cantik walaupon simple k.
Ok nak promote sat...sesape yang nak kawin, klu nak saya design meh hire saya ye.

Seminggu lebih bertapa kat umah MIL tau.
Kalau dah namanye buat kat umah mmg macam ni la.
Sibuk and penat sangat sangat sangat.
Tambah tambah sekarang tgh preggy abis semua pon sakit.
Terutama bahagian pinggang.
Mana tak nya bertungkus lumus mengemas, membasuh, menyapu, mengelap dan membungkus.
1st time la seumor hidup merasa merewang besar besaran cara orang jawa nih..
Memang berpeluh beb.
Sampai tido malam nangis nangis sebab sakit pinggang yg teramat sangat.
Tapi Alhamdulillah.
Semua pon dah settle.
Tunggu rombongan mengantar belah laki plak pada 1/5 ni kat Semenyih.


























Macam yang saya cakap tadi...
Bila orang kuat semua dah sibuk dengan tugas masing masing.
Harapan nak bergambar beramai ramai dengan keluarga memang susah nak terjadi.

SEKIAN

p dot s : Omg nanti rombongan nak mengantar belah lelaki tak dapat la nak melaram bagai..sebab baju semua pon tak muat dah..pakai maternity dress je la nmpknya...huhuhu..sedihhh

  ♥ King and Queen Story ♥
  Photobucket

3 comments:

Amy J said...

comelnya kad kahwin tu. hehe.

pelamin cantik sangat! suka-suka >.<

sis di tag dalam liebster award nomination :)

http://amysigadisweird.blogspot.com/2014/05/liebster-award-nomination-part-2.html

Afrina Ismail said...
This comment has been removed by the author.
Afrina Ismail said...

Terima kasihhh
Baru perasan la wakk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search This Blog

Designed by UMIESUEstudio 2014 : ELVINA ELZANDRA