♥ ♥ Free Header by Kei Seichi

Assalamualaikum





Sape yg nak header free boleh klick kat sini k....>>>free header by Kei Seichi
    1. Size header: Sila nyatakan size header yang u guys nak. Kalau tak tahu size aku akan buat size header macam aku iaitu ... Saya nak klu boleh besar skit dari saiz gmbr blog skrg...nmpak penuh skit..tapi saya xth ape size nye....mcm mn ye..huhuu 
    2. Background color: Bagitaw la nak background kaler ape. Kalau nak transparent pon bagitau la jugak - black
    3. Ayat yang nak diletak i.e nama blog or tagline or pape je la yang u guys rase nak letak blog = nurafcrownambasador.blogspot  tagline = two soul one heart (sang puteri dan pasangannya)
    4. Font. Let say tak taw sangat pasal font, aku akan buat ikut kesesuaian. Kalau boleh letak skali nak font kaler ape... front style ikt awk la....janji cantik...color front nak color pink...mcm kat header sy kat atas tu ke..heheh 
    5. Gambar. Misal kata u guys nak letak gambar sendiri, sila provide kat entry. Juga kalau ade nak letak gambar ikan ke lembu dan sebagainye, sila la letak sekali. Kalau taknak letak gambar sendiri tapi nak letak gambar kartun pon sila la sediakan ye..Kalau boleh bagi resolution yang besar lagi bagus, senang sikit nak crop... gambar sendiri waktu sy bertunang aritu (mcm mn nak bg kat awk ni) dan gambar butterfly awk tlg carikan ye..yg cantik tau
    6. Contact. Sila sediakan cara nak contact anda bila header tu da siap samada nak contact guna FB or email or surat or pos laju dan sebagainya. Mana2 yang menyenangkan u guys dan tak menyusahkan aku..haha... direct email je = nurafridayati@yahoo.com
    7. Lain-lain. Misal kata ada pape bende lain yang u guys nak letak, sila la nyatakan.= So far takde.
♥Princess and Prince Story♥



♥Anda suka entry ini♥

Comments

Kei Seichi said…
gambar tu letak je dalam entry ni...nanti saya amek...
Kei Seichi said…
gambar tu kalau nak emel pon boleh...emel ke keiseichi@gmail.com
Afri Ismail said…
akak da email gambar tu pun
Afri Ismail said…
terima kasih kei seichi

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥