♥ Majlis IFTAR Pulai Spring Golf Resort ♥

Assalamualaikum

^_^
Alhamdulillah..
Rezeki kami 3 beranak lagi..
Kelmarin di undang ke majlis berbuka puasa sekali lagi.
Tapi kali ni kita ke club golf lagi..
Antara tempat tempat yang dah pi sebelum ni..
Saya rasa ni paling cool dan santai uolllss
Macam ada concept ditepi laut skit...makan kat situ feeling2 tepi laut..
Ada angin tiup tiup sepoi sepoi gittew.
Rupanya ada pool la...
Lepas tu view dia mengadap pemandangan hijau padang golf tu...
Hahaha
Best suka idea yang dia orang pakai tu...
Terfeeling macam wedding dipersisiran pantai pon ada..

Eh sori...saya mmg kasaq skit orangnya...dan jujuq...kalau saya tak suka..memang saya kata tak suka ok..
Variety makanan dia pon banyak sangat...
cara mereka presentation kan makanan pon nice sangat...
Apa yang boleh saya cakap...
Rasa nak pi lagi la tahun depan
Nak pupuk supaya jiwa ni lembut dan romantis skit...boleh la datang sini ok..
Jadi orang2 yang disarankan datang adalah orang macam saya..
Sebab apa...datang sini, nak marah pon tak jadi marah..sebab environment dia sangat la romantik..
Hehehe
Dari segi makanan pon best juga kat sini..
No komen la...rasa semua pon best kat sini
Overall Perfect!!!
layan la pic kat bawah ni tapi xda pic pool depa yg lawa tu lupa nk pi snap...da ngantuk..malas nak caption satu2 pic ni..tak faham tanya je...
Muahahaha











hari ni kami sangat selekeh k, tak sempat nak mandi dan melawa masing2, sbb tak persaan ayah wechat kata ada jemputan berbuka puasa..takpe tak kesah la...yang penting pewott kite kenyang...saya siap masak lagi la masa ni..last terbiar je la..



  ♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥

Comments

oya zihanee said…
bestnyer dpt makan free je.. dulu KPM rajin dpt invitation mcm nie, tapi sejak KSU baru, terus tak ade. ade pun seketul dua je..

en fairus pulak, entertain orang.. sudahnye bini yang tak merasa.. huwaaaaaa...hehehehe
Afri Ismail said…
@oya zihanee
nasib aidil keje govment...tidak tak merasa la nak makan hotel bagai ni...tu pon banyak plak nak kondem itu ini...heheheh

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥