01 August 2013

♥ Majlis IFTAR Hotel Selesa Pasir Gudang ♥

Assalamualaikum

Tempat ok
Tang makanan tak ok.tak ok dari segi penyediaan. 
Sebabnya...makanan tak cukup..rasa memang sedap n tiptop
Yang jadi tak cukup tu sebab diorang buat sikit sikit..
Maybe dia orang xnak berlaku pembaziran kot..(itu dalam hati kata)
Tapi luar hati yang kata dia orang ni kedekut @ on budget kot..
tu yang buat sikit sikit je
tapi tak ok tang kami yang nak datang makan la...
Sebab bila semua makanan habis..dah nak kena beratur panjang panjang balik nak tunggu makanan tu siap masak.contoh macam makanan fevret org mesia ni..
Kambing golek dan sate..
Perghhh berpeluh juga la beratur tunggu sampai giliran, 
kan dah susahkan orang namanya tu...
Lagi satu hal nak beratur pepanjang.
Dia orang sebenarnya kena fikir panjang..
orang yang datang situ semua bukan nak mengadap makanan ni sampai pukul 10malan kan..ada yang lepas makan2 dah terus nak pi tarawih kan..
so kesian la kat dia orang tu..
nanti nak solat da tak kusyuk plak asik teringat makanan yang tak dapat makan tadi..
huhuhu














♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥

2 comments:

Azwar Syuhada said...

bestnya.. :)

Nur Afridayati said...

@Azwar Syuhada
memang best kalau dapat makan macam ni tiap2 tahun...hehehe ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search This Blog

Designed by UMIESUEstudio 2014 : ELVINA ELZANDRA