♥ Majlis IFTAR Tanjung Puteri Golf Resort ♥

Assalamualaikum

Alhamdulillah, ahad hari tu dapat undangan berbuka puasa lagi..
Tapi kali ni dekat club golf ok
Tahun lepas dah pernah pergi ke sini..
Secara jujurnya...tahun ni kurang best macam tahun lepas..
Sebab makanan tak banyak macam tahun lepas.
Rasa macam banyak yang tak ada.
Dessert dia langsung tak menarik perhatian nak makan
Lagipon tetamu yang datang pon tak ramai macam tahun lepas...
Maybe sebab hari ahad kot, sebab ramai yang cuti kan.
Kami pon pi sebab dari kota tinggi, tu pon sebab semalam malamnya ada majlis BUKA PUASA PERDANA di rumah ibu mertuaku sambil meraikan ulang tahun beliau yang ke 59 tak silap..
Semoga panjang umo, diMEWAHkan rezeki, dan sihat2 selalu MAK...
Kalau jumpa life memang orang tak kan percaya ngan umor tu..
nampak muda dari umo..
Pernah tanya kat MAK dulu apa rahsia.
MAK cakap banyak makan ulam dan jamu...
huhuhu
patutla MAK saya cantik.

otw dari kampung ke sana , muka kami berseri seri sebab nak makan free..muahahaha

 harga untuk seorang, tapi kami dapat makan free k. Alhamdulillah

 se kecik yang dah pandai nak makan sendiri, sombong betul...tak mau langsung kita nak suapkan

 tak dapat nak snap gambar makanan, sebab segan semeja dengan orang yang taja kita berbuka puasa tu...bukan segan dengan hubby i ok..hahaha

 ni pon curik-curik tangkap...tu pon hubby da main main mata...hahaha

 ini la rupa orang yang taja kami makan tuh..TQ ^_^

 Baby PNE

Ok dah kenyang..nak balik dah..

p/s = muahahahah...orang yang aniaya saya tu dah baca blog saya...baguslah..semoga kau sedar..kau tu dah tua...perangai matured skit la makcik oitttt...aku tulis entri sebelum ni bukan mengungkit, tapi luahan perasaan aku sebagai seorang ibu yang bekerjaya bila, tempatnya mencari rezeki ditutup oleh orang2 yang macam kau  yang busuk hati dan berlagak bagus...aku tau la, kau belum kawin..sebab tu kau tak ada hati dan perasaan. Takpe nanti kau akan rasa juga apa yang aku rasa...Kau tak payah nak cemburu sangat dengan aku..sebab aku ni bukan siapa2 dan manusia biasa.

  ♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥