♥ Majlis IFTAR lagi di Grand Paragon Hotel Johor Bahru ♥

Assalamualaikum

Alhamdulillah, saya terima jemputan berbuka puasa lagi di hotel..Haahaha, perlu ke letak 'lagi' dekat tajuk entri tu... 
Kali ini jemputan dari office suami saya pulak, saya review sikit ler ape yang ade kat situ, ape yang ade kat situ saya tak berkesempatan nak terjah dalam dalam, memandangkan suami saya ni tak berapa nak suka nak ambil gambar (tak suka langsung sebenarnya) ...menyampah betul sebab tak ada geng yang suka bergambar macam zaman zaman study dulu...weeee...nak sambung belajar balik la kalau macam ni...baru best..huhuhu..

Kalau ikut kan kat situ interior dalam hotel memang best, nampak mewah...tapi saya tak tahu la hotel ni ade berapa bintang, kalau anda semua nak tahu, anda cari la sendiri, malas saya nak google bagai.

Juadah berbuka puasa dekat hotel tu macam biasa la, macam hotel yang lain juga, buffet style...senang...makanan macam macam ada, baik dari segi dessert, makanan berat, makanan ringan, apa pun ada, cuma yang tak ada seafood juga, macam yang hotel sebelum ni saya review..saya pun tak faham, kenapa tak ada makanan seafood @ sushi ke (ade sesiapa nak rekemen kat saya tak hotel mana yang ade seafood di johor ni...please)

Tapi kat sana saya pun tak berapa nak makan sangat, sebab tak ada geng makan juga, bila saya nak ambil rasa segan pulak, bila saya dah ambil makanan siap untuk suami, dia tak nak pulak siap boleh cakap 

I tak suruh u ambil pun makanan untuk i (romantik ke orang macam ni ???)

Lepas je dia cakap macam tu terus tak ada mood lagi nak ambil makanan, padahal lapar tu...(dalam hati sabar je la ada suami macam ni, apa pun tak boleh, tak sosial punya orang...huhuhu.. sedih)

Saya boleh rekemen juga la kat anda semua yang terjumpa blog nih, boleh pi berbuka puasa kat sana, sebab kat sana happening, ramai gila orang (macam berebut makanan pun ade, takut makanan habis)...tak bosan sambil boleh cuci mata tengok gelagat orang..hehehe


 ini lampu di entrance

 tengah pusing pusing cari tempat nak buka puasa dekat  level berapa

with reservation only

huh jumpa juga tempat nih

hehe, baru sampai, tengok orang lain semua pinggan masing masing dah penuh penuh..

muka happy sebab dapat teman ayah buka

elvina buka makan kurma dan kismis je, 

dah pandai buat mimik muka da

jom balik jom, ayah ummi..perut dah kenyang dah ni..

pakai baju kurung je (oh jerawat ku, bukan muka bersih ke??)

hai kawan kawan, tidak terlambat lagi kan, elvina nak ucapkan selamat berpuasa semua...SALAM RAMADHAN KAREEM DARI ELVINA SEKELUARGA.


  ♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥
 

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥