23 May 2012

♥ Birthday Mak Angkat PUTERI NUR ELVINA ♥

Assalamualaikum

Macam hari² sebelum ni hampir 2 minggu (14.05.2012 mula bekerja semula) saya mula bekerja balik sepanjang bercuti 5 bulan, macam tu jg la anak saya elvina pun hampir 2 minggu mak angkat dia yang jaga dari jam 7 pagi - 7 malam.

Dalam pukul 5.30 - 6.00 ptg saya akan keluar dari ofis dan terus ke rumah makcik sani untuk menjemput elvina pulang seperti hari² biasa, tapi hari ni luar biasa skit sebab kebetulan saya sampai rumah makcik sani, anak² nya tgh siap² makanan utk dihidangkan. Tiba² makcik sani bersuara

Makcik Sani : duduk dulu la (biasanya saya amek barang masuk keta n amek anak terus balik)
Saya : ikutkan aje...saya pun duduk..(rupanya bila saya duduk baru saya perasan ade makanan atas meja n rumah nampak kemas dari biasa)
terus saya bertanya pada makcik, ade majlis ape ni makcik?
Makcik Sani : anak makcik ni ha nak sambut hari jadi makcik. Suami mana?
Saya : patutla suh duduk dulu. (saya pun msg suami saya suh datang sbb makcik jemput, biasanya kami suami isteri datang bersama utk menjemput elvina tapi hari suami saya ada hal)

Dalam 10 minit suami saya pun sampai. Kami pun makan² sambil bergambar kenangan. Ramai jg tetamu yg dtg kebanyakkan anak angkat makcik tu (anak jagaannya), termasuk anak saya adalah org yang ke-13 dia dah jaga

 nampak x lilin besar ade 2, lilin kecik pun ade 2, jenuh kitorang teka bape umur makcik, at last pun xtahu jg..

ELVINA dgn kakak ebby (kakak angkat ELVINA merangkap anak jagaan makcik sani jg)

 yang xpakai baju tu suami makcik sani

 yang tengah dukung ELVINA tu la makcik sani dan tuan punya besday

 makcik sani bergambar dengan anak jagaannya...malu rupanya makcik ni..haha

 Haha..saya pun tumpang sekali memandangkan besday saya tiga hari awal dari makcik 20.05, dah diorang suh tiup lilin tu, saya tiup je la...saya kan sporting punya orang. (ramai betul kawan yang lahir bulan 5 ni)

 semua ibu² pulak

macam kurus je kan..haha

 lapar, tengah melayan si suami terchenta..

S.E.K.I.A.N
   
♥ Princess and Prince Story ♥
 Photobucket 
♥ Kalau anda suka boleh ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search This Blog

Designed by UMIESUEstudio 2014 : ELVINA ELZANDRA