28 July 2012

♥ Progress Elvina: Sudah pandai meniarap ♥

Assalamualaikum

Sejak sejak elvina dah pandai meniarap ni (umur elvina da 4 bulan), kalau saya tinggal dia di ruang tamu, saya ke dapur kejap, tak sampai 5 minit, saya curi curi pandang, eh!!! dah meniarap dah anak ummi... ;-)
Bila dah meniarap, saya agah agah dia tak dan 10minit dia da nangis, sebab tak reti nak baring macam biasa balik...hehehe...saat yang paling manis bila dapat tengok perkembangan anak sendiri di depan mata. Tapi sebelum ni pun ayah dia ada cakap. 

Ayah: Alah i dah lama tengok elvina meniarap sendiri.
Ummi : Eh yeke? kenapa i tak pernah nampak pun. (fullstop)

Padahal yang saya nampak betul betul dia dah pandai meniarap sendiri tanpa bantuan Khamis hari tu (26.07.2012)

Good job nak, Ummi proud with you ELVINA

Ummi LOVE You so muchhhhhh

bila nak ambil gambar, mesti kena panggil name penuh, baru boleh dapat gambar yang comel

inilah salah satu hobi baru saya, suka ambil gambar elvina, lepas tu, kalau dekat office nanti bolehlah saya tengok berulang ulang kali dalam galaxy tab saya..




  ♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search This Blog

Designed by UMIESUEstudio 2014 : ELVINA ELZANDRA