♥ Bermandi manda di BURMESE POOL ♥

Assalamualaikum

Cerita kami bermandi manda di Burmese Pool ni pada hari raya pertama tahun lepas (2011). Korang mesti pelikkan...ada ke raya pertama orang pi mandi manda...tak pernah di buat orang...hahaha..sebab orang tak buat la kami buat...hehehe...kami pi sana pun da petang...masa kami pi tu pun tak ramai orang, cuma yang ada pun bangsa india dan ada la 2 3 pasang couple...maybe sebab raya kot orang tak ramai datang...maklum la musim raya...

Macam mana kami boleh sampai sini? Mulanya kami tak tau nak pi mana, cadangnya nak raya umah pakcik tapi dia tak da kat umah...so da bosan tak tau nak buat apa kat umah, pastu kesian kat adik² tak beraya lagi ke mana², prince (hubby) saya pun bagi cadangan ajak pi mandi...apa lagi bila adik² saya yg kecik² yg 3org tu dgr...seronak la...cepat² diorang bungkus baju untuk buat basahan...

Sampai sana je prince (hubby), beli la air dan jajan skit untuk di kunyah² ketika lapar nanti. Prince (hubby) pun beli la sebiji bola angry bird untuk adik saya main dekat air nnt...Saya plak??? hahaha..saya tak mandi pun cuma jadi bodyguard diorang menjaga barang² dan makanan dari di ambil oleh monkey..

Diorang la puas mandi,  macam² aksi yang prince (hubby) ajar pada 3 3 adik saya tu, dari mula² takut terus jadi tak takut dan tak nak balik plak bila ajak balik...=) da seronak main air la katakan...lupa nak balik plak diorang...kitaorang balik pun sbb hujan da renyai²...

Ada la beberapa gambar saya ambil untuk kenang kenangan

 masa ni da kesejukan masing²

peace...

1 Malaysia...hahaha

Apatu...O O gambar candid rupanya

berbagai aksi (alia menahan kesejukan sampai pejam² mata)

cool...hahaha

Nak tahu tak burmese pool  ni kat area mana letaknya?
Burmese pool ni terletak di Taiping Perak, di kg saya. Tapi dekat mana??? Taiping tu kan besar la juga...Apa kata korang,


p/s = malamnya saya dan hubby beraya di ipoh rumah membe hubby di gunung lang tak silap saya, nak bawa jg diorang tapi da malam kesian plak...





  ♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥