♥ CAMERA OLYMPUS 8.0 MEGAPIXEL FOR SALE ♥

Assalamualaikum

Entri jual barang lagi, kali ni saya nak jual camera pula.

FIRST COME FIRST SERVE

semua accesories anda akan dapat (tempat cas bateri, bateri, usb, beg belang² kat atas tu, memory card 2GB) termasuk tambahan sarung camera yang baru

 pandangan hadapan camera

 pandangan belakang camera

 pandangan tepi kiri camera

 pandangan tepi kanan camera

 pandangan atas camera

 pandangan bawah camera


SEBAB MUSABAB KENAPA SAYA BELI

- off course la saya nak pakai kan
- mula² beli dulu berkenan dgn design and function yang ada dlm camera ni
- kebetulan waktu saya beli harga promosi
- suka jg jenama OLYMPUS ni sbb zaman saya pkai ni mmg meletop brand ni dgn student
- salah satu jenama camera yang bagus


SEBAB MUSABAB KENAPA SAYA JUAL

- salah satu sebab saya dah jarang guna camera ni
- lagipun saya da ada yang
INI  
- saya xnak jadi seorg yang membazir, sbb membazir itu amalan syaitan
- lagi satu saya jenis yang cepat bosan juga
- saya juga adalah peminat yang hampir tegar dengan semua barang² gadget ni
- saya da mula teringin nak beli camera yang besar mcm DSLR

JAMINAN DARI SAYA

- saya seorang yang sgt prihatin dan sayang dgn barang² gadget saya
-camera klu di lihat dari mata sendiri nampak baru
- ade screen protect

ORANG YANG LAYAK MEMBELI NYA 

adalah orang yang suka serba serbi tentang camera ni dan memenuhi semua ciri ciri berikut




 p/s = kepada sesiapa yang berminat boleh terus email kepada nurafridayati@yahoo.com. harga boleh dirunding lagi

S.E.K.I.A.N

  ♥ Princess and Prince Story ♥
 Photobucket 
♥ Kalau anda suka boleh ♥

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥