♥ Some places in Perth Australia ♥

Assalamualaikum


Just want to sharing some pictures from my younger brother
Lets enjoy the pictures!!!
To describe all the pictures, i do not know where and i never went before.
Jadi lihat gambar sahaja sudah lah.
Selamat menjamu mata semua.
Pandai pandai uolllls la teka kat mana semua gambar gambar tu
And always pray that we will have the opportunity to go there someday
Amin!!!

exceli adik i ni ke sana atas urusan kerja..Offshore bukan jalan jalan tapi pandai pandai la curi jalan kat sana kejap..bukan senang nak pi sana siottt..sebenarnya saya nak suruh dia amek gambar sayap sebelah tingkap masa nak touch down..baru real..






ini la apartment yang dia duduk






kat sana pon ada stall mesia k, jadi tak payah risau kalau perot tu minta makanan halal











Untonglah....bertuah la badan dapat jejak ke negara orang

Sebenarnya transit dia kat perth sehari setengah je, transit dekat darwin ni satu malam, then keesokkannya pergi truscott pulak, sejam setengah punya flight..tengah hari tu baru naik hellicopter pergi offshore

Pergh !!!!
menggigil saya dengar dah la naik flight je keje nye walaupun
 tempat 30minit je..padahal boleh je naik public transport yang lain..biasa la semua ditanggung beres..
Lagi mendidih dengar, dapat naik helli tu..teringat waktu belajar kat poli PM  naik helli touch down kat padang poli kitaorang je ....Giler ar..
semoga semuanya berjalan lancar seperti yang di aturkan.
Semoga selamat sampai dan pulang ke tanah air nanti
Amin

yang spec dibaju sebelah kiri tu yang pelok adik tu la yang ke perth tuh...hensem hensem kan adik adik saya semua..of coz la..tengok la siapa kakak nya..so pada siapa yang berkenan tu sila lah berbuat baik dengan kakak dia dulu k...tidak nanti awal awal kena reject..hehehe..eh xde la..adik saya tu dah ade yang punya la...lawa bakal adik ipar saya..pandai adik saya cari...hahaha
(gambar ni masa majlis kawin saya belah suami di kota tinggi johor...sampai sekarang terkilan ayah dah tak de masa saya kawin..Al fatihah)



  ♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥