♥ Roommate ♥

Assalamualaikum




 Ya Allah....memang dah lama sangat aku tak jumpa roommate aku sorang ni, kalau ikut masa ni nak je peluk cium ain ini...tapi segan sebab dia datang lunch dengan husband dia...minta husband ain tolong ambilkan gambar je la...Alhamdulillah dah dua pon anak ain...dua dua kiut..buat aku geram..depa ni bercinta zaman study lagi...punya la setia...semoga kekal ke akhir hayat...yang tak boleh tahan aku siap bisik dekat ain...ain ini kan yang dalam gambar dulu...hikhik..strong tak memori aku....ain la roommate pertama aku masa aku blaja dulu...banyak rahsia aku ada kat dia...rahsia aku admire kat sapa masa study dulu dulu, rahsia sapa orang orang yang bagi hadiah tiap kali ada special day...rahsia sapa yang slalu cal tiap tiap malam dulu...rahsia siapa lecture yang usha baik dengan aku...rahsia siapa yang nak ber abang angkat dengan aku, sampai da nak terangkat...rahsia sapa yg trick semata mata nak jumpa aku sampai buat motor tak leh stat...konon org tu datang sebagai penyelamat...hahaha..lawak...banyak sangat kenangan masa study dulu, rasa tak habis kalau di huraikan dalam ni...yang lain tu biar la dalam kotak memori aku je...rasa macam nak study sampai ke tua je...hahaha..
(ehhh maaf ye ain...yang kat atas tu...bukan semua rahsia yang ain tahu...saja pakai nama ain...agak agak la kan..takkan la sem 1 sampai sem 6 jadi roommate kot)
sebenarnya before this ada berhajat nak berjumpa tapi tak terjumpa jumpa....kebetulan je jumpa ni...tu pon aku yang tegur dulu...sebab aku tgk macam kenal sgt org ni...aku kan bukan pemalu punya orang, aku beranikan diri tegur dulu. tapi dgn perempuan je ye.harap maaf...hahaha...maintain macam zaman study lagi..still slim melim n tinggi macam model..tetiba masa ni aku rasa macam katik je....hahaha..tak silap aku masa masa study dulu org panggil dia fedra..aku tak hingat nama tu dalam cite apa..ok, da tegur, berbual kejap...aku pon sambung duduk kat tempat aku balik....
tapi aku sempat text kat ain...cakap nanti da nak balik kite bergambor dulu ye...hihihi

 nama tempat ni SDS cafeteria jalan dedap johor jaya, agak romantik skit tempat ni...sesuai untuk pasangan suami isteri yang nak datang dating kat sini...tapi SDS ni banyak branch cuma semua branch dalam johor juga....luar johor xde ye.. (itu yg aku tau dari officemate aku)

antara menu yang terdapat kat sini...menu aku masa ni chicken chop ala tepayaki...sedap...puas hati makan kat sini

masa nak bayar, terperasan ada dessert sedap ni, dapat amik gambar pon jadi la..berkenan kat bekas dia sebenarnya..siap tanya lagi kat officemate...bekas tu dapat skali ke tak...hahaha lawak 

p dot s : bila dah abis membebel baru perasaan yang saya menggunakan bahasa diri " aku " dalam entri kali ni...nampak sangat aihhhhh excited jumpa roommate...hihi

  ♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥