♥ Terpaksa tukar blog address link ♥

Assalamualaikum

Tak tau pasal apa jadi macam tu...bila nak share dekat FB je dia keluar perkataan spam...
Da kena blog seluruh social network
termasuk saya punya Instagram jg..
Sedih..
Tapi before sy tukar url saya tu...saya ada baca forum juga..tentang perkara2 yang sama macam sy...ada yg suruh tukar je...ada juga kata jangan tukar...sebab nanti semua follower hilang dan apa yg kita update org lain tak dapat baca...tapi saya redha je...saya amik risiko tukar juga blog address saya.
Lepas tukar tengok ok je, ada lagi follower...tapi tak tau plak sama ada follower semua boleh baca klu blog update entri baru kan...
Just wait and see
now yang perasan nuffnang je yang tak funtion


  ♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥