♥ Silent Mood ♥

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 
Assalamualaikum

Huwaaa 
Sedihnye
Tak keruan dibuatnya.
Rasa hidup macam dah tak bermakna lagi.
Dah takde penyeri lagi.

Dugaan datang lagi.
Kenapa aku yang kau pilih.
Why
Why
Why me



~



~





~




~





~








~











~









~




~

Dah dua hari kau tinggalkan aku.
Hidupku jadi huru hara tanpa 
suara kau,
wajah kau,
teguran kau,

Belum cukup 1 tahun lagi kita bersahabat
tapi kau pergi dulu tinggalkan aku.

13.05.15 cukup setahun kita berkenalan.
Seminggu sebelum birthday aku.

Ya
Aku akan cuba sedaya upaya 
merawat kau.
Akan ku cari pengganti ic kau

Terima kasih S4 sepanjang perkhidmatan kau.
Minta maaf pada semua sahabat2 yang cuba hubungi tapi tak dapat.
Terutamanya pada pelanggan setia HERBYELVINA.

In sya Allah
Kalau dapat dipulihkan saya akan update dengan kadar segera.

p dot s : sorry b, tak sengaja jatuhkan nset hadiah besday dari u.









~
 
 ♥ King and Queen Story ♥ 
  Photobucket

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥