SAYANG DIRI SENDIRI 💓

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 
Assalamualaikum

SAYANG DIRI SENDIRI 💓
Saya sayang diri saya.
Dah lama sangat saya tak peluk diri saya kuat kuat.
Saya sayang diri saya..
Dah lama sangat saya tak gembirakan diri saya.
Saya sayang diri saya...
Dah lama sangat saya tak beri ruang pada diri saya.
Saya sayang diri saya....
Dah lama sangat saya tak puaskan hati diri saya.
Saya sayang diri saya.....
Dah lama sangat saya tak reward diri saya.
Terima kasih MINDA MAGNET REZEKI kerana berjaya buat 
SAYA SAYANG SANGAT SANGAT SANGAT DIRI SAYA SEKARANG...
Belajar. Fahami. Buat.
#beU #projekRM1000seMinggu #sayaEJENsah777207




 ♥ King and Queen Story ♥ 
Thank you for reading this entry !  
  Photobucket

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥