Jumaat 23/6/17 lahirlah baby ALZA ni

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 
Assalamualaikum

Bismillahirahmanirahim. Syukur Alhamdulillah.
Baru berkesempatan update. 
Jumaat  23/6/17 lahirlah baby ALZA ni. (2days berofe raya)
Kereta ke 2 saya selepas NAZA SUTERA.
Dulu mampu beli kereta second, sekarang merasa kereta baru bau kedai.
No plat kereta pon saya beli khas sempena STG.
No 189 bermaksud = bersama kaya selamanya. Aamiin.
Sebab apa no 7 kat depan tu nanti saya bagitahu.
Yang penting DOA, USAHA dan TINDAKAN anda mesti seiring.
Ini hasil partime saya berbiz Online ModalRM50 dengan #ProjekRM1000seMinggu
Fully sponsered by #BONUSprojekRM1000seMinggu
Jom beli impian anda bersama kami. Wassup 0134594769
Saya tak hairan kalau yang mampu beli dengan hasil penat lelah anda bekerja selama bertahun tahun. Yang saya lagi hairan dan respect, bila anda mampu beli IMPIAN anda dengan HASIL berbisness online hanya bermodalkan RM50 kurang 2tahun.









 ♥ King and Queen Story ♥ 
Thank you for reading this entry !  
  Photobucket

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥