Minat tapi tiada ilmu,

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 
Assalamualaikum

Minat tapi tiada ilmu,
Nak memulakan tapi tidak tahu cara,
Nak mencuba tapi takut tertipu,
Tapi kerana minat, kerana impian saya terus mencari dan Alhamdulillah dipertemukan dengan STG hanya kerana tertarik dengan hastag #projekRM1000seMinggu
Bermula dengan hanya RM50. Saya diajar ilmu biz melalui kelas online, dapat tunjuk ajar dari mentor mentor yang mahu membawa kami bersama-sama ke tangga kejayaan, dan mendapat ramai sahabat sahabat baru yang supportive. Yang penting saya tahu saya berada dilandasan yang tepat dan telus.
Dibawah didikan leader dan mentor2 hebat, dari seorang yang tak tahu berbisnes kini saya bergelar Senior Sales Manager dan masih lagi berjuang ke tahap seterusnya bersama team.
#tiapbulanpoketgemok #jomKOREAsalji2018 via #projekRM1000seMinggu > biz online Modal RM50 , income 4 angka setiap bulan
Cara #ProjekSTG #beU_agresifEM #AAEmpire





♥ King and Queen Story ♥
 Thank you for reading this entry !  
  Photobucket

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥