Skydome, Skyrex, 3d Art Museum, Bunny Zone Langkawi

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 
Assalamualaikum

sambung bebel day 2
Skycab (return trip)
Skybridge 
Skydome ✅
Skyrex ✅
3d Art Museum ✅
Bunny Zone ✅
Lepas naik skycab & skybridge. 
Terus sambung aktiviti ke 3d Art Museum, skyrex & skydome. Bunny Zone tu rasa free je kot, klu nak bagi makan je beli la makanannye rm2 xsilap.
Rugi kalau tak abiskan semua aktiviti tu. 
Sebab tempat tempat tu semua best2 tau. 😍 Anak anak paling suka skyrex & 3d art museum. Nasib masa ni kami dpt settle semua aktiviti dlm pukul 5 gittew. Ngam ngam hujan pon turun. Lepas tu keesokkannya, aku dengar skycab tak boleh naik sbb hujan lebat.
Berbaloi la beli tiket online 4in1, ni aku share sekali aku beli tiket online kat mana. Boleh la tgk gambar last nnt.
Sebenarnya aku ade survey lagi satu website ni. Harga sama je, cuma sbb aku beli dekat apps cuti cuti Langkawi ni, igt tiketnye boleh sambung esok ke klu2 xdpt abiskan aktiviti dalam pakej tu semua pada hari yg sama. Rupanya, maksudnye tiket ni valid untill 31 Desember xkesah lah nak datang bila pon sebelum tarikh expired la. 
Klu satu website lg ni, korang kena book tarikh siap2 contoh nak masuk esok, so kena dtg esok juga la. So nak xnak kena abiskan sebelum pukul 5. So far cuti cuti langkawi ni aku rasa plg murah klu beli combo. If korang dapat lg murah dari aku pnya, rezeki korang la tu
Beli online ni sebenarnya lagi mudah, jimat masa, tak payah que panjang panjang mcm beli walk in (exceli masa aku dtg xramai mana pon, maybe sbb baru naik skolah kot). Terus pergi redeem tiket dekat kaunter 6. Lagi satu, aku bukan beli sebelum datang langkawi tau. Esok nak pergi baru aku decide utk beli tiket. Hehehe..sbb risaukan cuaca, takut hujan dah xleh naik plak skycab tu nnt. 
Total tiket RM185 (dewasa RM43, kanak2 RM33)
Parking RM16 (xsedar rupanya dah 6jam dalam ni je)
Dah abis semua aktiviti beli lagi makanan & minuman abis dlm RM20 juga.
So total duit abis kat satu tempat ni je RM301
Langkawi trip part 3 https://youtu.be/WGBcturPmYM
Langkawi trip part 2 https://youtu.be/TFW8fXLlQNk
Langkawi trip part 1 https://youtu.be/SAJCua8nVW0

Bebel 1

Bebel 2

to be continued...
#familytrip2021
#aidilafrifam
#langkawiisland2021






























Install apps ni ye uols




 ♥ King and Queen Story ♥ 
Thank you for reading this entry !  
  Photobucket

Comments

Popular posts from this blog

♥ Kolej Yayasan Saad Melaka ♥

♥ Taktik mengurat isteri orang !!! ♥

♥ Nama dalam tulisan JAWI ♥