29 May 2013

♥ Special Review ~ Outdoor Wedding Photoshoot ♥

Assalamualaikum

♥ Special Review ~ On My Wedding Day ♥

♥ Special Review ~ On My Receptions Day ♥

Lepas habis majlis bersanding terus pi Lake Garden Taiping untuk shoot
Outdoor Wedding..
Letih sangat seharian busyyy...terkejar sana terkejar sini..
Make up pon dah cair..masa ni...
Dah tak larat pon ade..Rasa macam nak pengsan.

Opsss minta maaf...ini bukan kereta kami dan juga bukan kereta sewa...
Ada hamba ALLAH tu baik hati, sanggup berhenti bila tengok kami tengah berphotoshoot..then dia pinjamkan kereta beliau..padahal masa ni lebih kurang 7 tujuh pasangan pengantin tengah shoot kat tasik Lake Garden ni..tapi kami yang dia berkenan..hahaha
Beliau kata beautiful dress..and nice colour...Merah...Ada Ong beliau cakap
^_^
InsyaALLAH













patut pakai Gaun ni masa outdoor...tapi memang dah tak sempat..kejar masa..make up lagi..memang xsempat..huhuhu..sedey

Ok itu saja, yang lain semua bahaya..untuk di paparkan di sini.
Sekian 
Wasalam





  ♥ Princess and Prince Story ♥
  Photobucket 
 ♥ Kalau anda suka boleh ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search This Blog

Designed by UMIESUEstudio 2014 : ELVINA ELZANDRA